Έτσι πλέον φαντάζει η αγορά μιας Porsche στη χώρα μας. Ακόμα και αν πρόκειται για την ολοκαίνουργια 911, ένα μοντέλο θρύλος που εδώ και 48 χρόνια δίνει το στίγμα στην κατηγορία των sports μοντέλων.
Αλλά πώς να μην είναι πλέον όνειρο όταν για να την αποκτήσεις στη βασική έκδοση θα πρέπει να διαθέσεις γύρω στις 150.000 ευρώ;
Και λέμε ότι τα διαθέτεις, κυκλοφορείς αυτές τις ημέρες με Porsche στους δρόμους, όπου τα καθημερινά χαράτσια έχουν αρχίσει να δημιουργούν δυσφορία σε όλο και περισσότερα ελληνικά σπίτια;
Βέβαια η Porsche ποτέ δεν ήταν ένα αυτοκίνητο για τον καθένα.
Μπορεί οι Cayenne να ξεφτιλίσθηκαν στη χώρα μας (όπως και απαξιώθηκαν στην κυριολεξία σε μεταπώληση) αλλά η 911 είναι απλά μια άλλη Porsche.
Απευθύνεται σε όσους ξέρουν. Όσοι δεν ξέρουν δεν μπορούν να την πλησιάσουν. Είναι σαν να σε διώχνει. Διότι με τη σχεδόν 50χρονη ιστορία αυτός που θα καθίσει πίσω από το δερμάτινο 3άκτινο τιμόνι πρέπει να είναι εραστής της αυτοκίνησης. Θα πρέπει κατά κάποιον τρόπο να «εισχωρήσει» στο μυαλό του Φέρντινατ Πόρσε, του ιδρυτή της μάρκας από τη Στουτγάρδη.
Ωραιότερη από ποτέ, όχι λόγω των εξωτερικών αλλαγών αλλά και των εσωτερικών σχεδιαστικών επεμβάσεων, μας δημιουργεί άλυτους συνειρμούς.
Κινητήρες
Η παράδοση συνεχίζεται (εξάλλου σε μια 911 δεν θα μπορούσε να είναι και διαφορετικά) και οι 6κύλινδροι επίπεδοι κινητήρες βρίσκονται τοποθετημένοι στο πίσω μέρος. Για την Carrera o κινητήρας είναι 3.400 κ.εκ. απόδοσης 349 ίππων και της Carrera S 3.800 κ.εκ. με 400 ίππους.
Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με το νέο 7τάχυτο κιβώτιο το οποίο προστατεύει τον οδηγό αφού σε περίπτωση λάθους, δεν επιτρέπει από 4η να ανεβάσει σε 7η αλλά μόνο σε 5η.
Φυσικά υπάρχει και η έκδοση PDK, με διπλό συμπλέκτη, για πιο άμεσες αλλαγές.
Καλές διαδρομές λοιπόν σε δρόμους που η φαντασία μας οδηγεί πολύ μακριά από το μίζερο όλο γκρίνια ελληνικό περιβάλλον.